سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وردپرس در مقابل سازندگان وب سایت

چرا در این مقاله استفاده از وردپرس را برای ایجاد یک وب سایت توصیه می کنیم؟

وردپرس در مقابل HTML و CSS: شروع یادگیری HTML می تواند بیش از 6 ماه طول بکشد که می تواند شامل یادگیری CSS و PHP باشد. داشتن دانش اولیه از HTML می تواند به ما کمک کند تا کارها را سریعتر انجام دهیم، اما اگر می خواهید یک وب سایت در یک یا دو روز ایجاد کنید، یادگیری HTML گزینه قابل قبولی نیست.

 

وردپرس در مقابل سازندگان وب سایت: سازندگان وب سایت گران هستند و اغلب بسیار محدود هستند. آنها برای ایجاد وب سایت های یک صفحه ای خوب هستند، نه بیشتر.

 

وردپرس در مقابل جوملا / دروپال: دروپال یک پلتفرم بسیار قدرتمند است که گزینه ای آشنا برای توسعه دهندگان وب و برنامه نویسان باتجربه است، اما با منحنی یادگیری بسیار شیب دار عرضه می شود که آن را انتخاب خوبی برای مبتدیان نمی کند. جوملا شبیه وردپرس است و برای فروشگاه‌های آنلاین عالی عمل می‌کند، اما ما باید حداقل چند تکنیک کدنویسی را بدانیم تا بتوانیم آن را به شکلی که می‌خواهیم بسازیم.

 

برای شروع، به شدت توصیه می شود به وردپرس بروید.

وردپرس ساده ترین پلتفرمی است که یک مبتدی می تواند به راحتی با آن کار کند، اما برای هیچ صاحب کسب و کار کوچک و فریلنسر برای تصویرگران و وبلاگ نویسان انعطاف کافی وجود ندارد.

 

کارهایی که باید قبل از مرحله بعدی انجام دهید:

   ما یک پلتفرم را برای ساخت وب سایت خود انتخاب می کنیم. توصیه می شود وردپرس را انتخاب کنید زیرا رایگان و قابل درک است. در این مقاله به شما نشان می دهیم که چگونه با استفاده از وردپرس یک وب سایت ایجاد کنید.

 

  در این مرحله ما نیازی به نصب / دانلود چیزی نداریم. در مراحل بعدی نحوه انجام این کار را توضیح خواهیم داد.

 

مرحله 2: یک نام دامنه و میزبانی وب دریافت کنید

برای راه اندازی وردپرس (یا هر نوع وب سایت دیگری)، به دو چیز نیاز داریم:

 

نام دامنه (آدرس وب سایت مانند yoursitename.com).

هاست (سروری که سایت ما را به اینترنت متصل می کند).

پلت فرم وردپرس رایگان است. با این حال، نام دامنه و میزبانی نیاز به هزینه ماهانه دارد که مبلغ کمی است که نیازی به سرقت بانک ندارد!

 

داشتن نام دامنه خود بسیار حرفه ای تر از مالکیت دامنه شخص دیگری است (مانند yourbusiness.my-free-website.com)، و همچنین بسیار مقرون به صرفه است.

 

داشتن هاست شخصی نیز باعث می شود که وب سایت ما سریعتر بارگذاری شود و ساعت ها طول بکشد (این برای شخصی که از صفحات سایت ما بازدید می کند بسیار مهم است!).

 

از کجا می توانیم نام دامنه و هاست رایگان را دریافت کنیم؟

با کمی زمان و وبگردی می توانیم شرکت های زیادی را پیدا کنیم که خدمات و نام دامنه ارائه می دهند، از بین گزینه های مختلف می توانیم یکی را انتخاب کنیم که نیازهای ما را برآورده کند. برای دسترسی آسان تر، جدول زیر نام و آدرس وب سایت های برخی از شرکت های ارائه دهنده این خدمات را آورده است.

بهنام عادل